luni, 7 martie 2016

Scrisoare către mama de la o fiica din străinătate!

Iubita mama,
      Esti cel mai scump lucru dupa pământ, esti soarele ce răsare dimineața, atunci când vorbesc cu tine, imi dau seama ca viața are un rost.
      Străinătatea e grea, mama. Gândul de casa ma apasă, in fiecare zi ma gândesc la tine, la mâncarea pe care ne-o găteai cu atâta dragoste. De-abia astept, mama, Paștele si Craciunul sa vin acasa, sa stau cu familia mea, sa ma simt acasa in bretele tale.
      Mi-e dor, mama, de copilărie! De momentele când veneam acasa plângând pentru ca cineva ma jignise, si tu ma luai in brațe si imi spunea-i ca eu sunt cel mai special copil dupa planeta si ca toți ceilalți sunt geloși pe mine. Tu m-ai facut mama sa ma simt specială, sa am încredere in mine. De la tine, mama, am primit cea mai bun educație, de la tine am cei 7 ani de-acasa.
      Nu are rost sa iti mai spun cât de mult te iubesc si cât însemni tu pentru mine, mămica draga! Sa rămâi asa frumoasa, sănătoasa si iti doresc tot binele din lume pentru ca il meriți.                              Te iubesc, mami!

4 comentarii: