vineri, 4 martie 2016

Oare o sa ajungem in Iad?

Sa ve povestesc o intamplare ciudata dar adevarata.
Era intr-o luni si eu trebuia sa ma intorc la Bucuresti de la tara. M-am urcat in autobuz si am ocupat singurul loc liber, langa un popa...
M-am asezat, am sunat-o pe mama si apoi am incaput sa ma joc pe telefon ca sa mai treaca timpul. Dupa vro jumatate de ora, ma intreaba parintele ca eu cum stau cum biserica. I-am raspuns ca stau bine, ca sunt credincioasa si ca ma duc aproape in fiecare duminica la biserica. Mi-a zis ca trebuie sa
ma duc in fiecare duminica la liturghie si ca trebuie sa nu mai port pantaloni niciodata. Sa ii ard. Am intrebat de ce sa fac asta si mi-a raspuns ca fac un mare pacat ca umblu in pantaloni, ca femeia trebuie sa poarte fusta. Ea cand poarta pantaloni isi arata formele si astfel il ispiteste pe barbat sa isi imagineze chestii indecente despre ea, adica sa pacatuiasca cu gandul. Si amandoi fac adulter. Noi femeile nu stim asta, dar in Cartea Vietii care este in Ceruri va scrie ca am facut adulter cu cutare (si va scrie numele lui) si in Cartea lui cutare ca a facut adulter cu noi (si va scrie numele nostru). Si ceea ce e cel mai grav ca asta se pedepseste cu Iadul. Daca noi purtam roche sau fusta si totusi barbatul isi imagineaza chestii indecente despre noi, doar el va fi pedepsit.
Bai sa nu ma intelegeti gresit dar am ramas socata, nu mai auzisem de asta niciodata, si am fost olimpica pe tara la religie. El mi-a zis ca foarte putini stiu asta, ca foarte putini sunt si cei de la teologie care stiu de asta.
Dar ceea ce ma socat cel mai mult a fost cand a zis ca degeaba ma rog in pantaloni, ca in fata mea sta Satana si eu ma rog practic lui. Si atunci cand intru in biserica,ingerul meu pazitor sta afara si intra doar necuratul cu mine si se pune in fata mea si zice :,,Vezi Iisuse, uite cum se roaga la mine, vezi?" Si Domnul Iisus plange pentru mine. Aceste lucruri chiar m-au lasat cu gura cascata.
Mi-a spus insistent sa port fusta sau rochie, ca e scris si in Biblie (si chiar asa e - Capitolul 2- Iesirea).
Oare e adevarat ca suntem niste pacatosi? Oare chiar asa rau am ajuns incat ne inchinam raului fara ca noi sa stim? Oare o sa ajungem in iad?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu