joi, 3 martie 2016

Fetitele de pe Facebook

Revin cu o postare despre ,,fetitele de pe facebook"...
Mie una, a inceput sa mi se faca scarba cand vad cate o fata de vro 14-15 ani care posteaza tot felul de cacaturi de dragoste si de viata, de parca ar avea 100 de ani. Posteaza tot felul de filozofii pe care nici ele nu le inteleg. Se lauda cu noul ,,Aifon" primit de la iubitul lor de 20 de ani care munceste in Spania. Se cred cele mai destepte, dar de fapt nici tabla inmultirii nu o stiu; isi bat foc de orice fata care invata si se comporta decent. Recent am vazut un video cu o fata dintr-un liceu teoretic din Bucuresti care era batuta si tunsa de 2 ,,printese" care cred ca tot ce vor este al lor. Mi-e sila cand le vad cu tigara intr-o mana si ,,aifonul" in celalata vorbind cu iubi.
Chiar nu stiu ce vor ajunge aceste fete in viata... Cel mai probabil vor pleca impreuna cu iubitul lor in Spania si vor face ceea ce stiu ele mai bine...
In fine, fiecare are dreptul sa faca ce vrea cu viata lui, nu este treaba mea, dar eu mi-am spus parerea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu