luni, 14 martie 2016

Cei care protejeaza cainii abandonati si periculosi sunt nistre CRIMINALI !

In acest articol am decis sa va prezit o problema delicata, cea a cainilor fara stapan/a cainilor cu stapan,dar care sunt lasati liberi.Tot vazand stiri cum haite de caini au atacat oameni, cum au ajuns oameni la spital din cauza acestor animale, m-am hotarat sa scriu despre ele si sa imi expun punctul de vedere.
Ironic cum unor persoane le e mai multa mila de niste animale decat de semenii lor. Nu am sustinut niciodata (si cred ca nici un om normal la cap nu cred ca ar sustine) ca intre viata unui om si viata unui animal (fie acesta caine, pisica, cal etc.) se poate pune semnul egal ! Viata animalului domestic trebuie sa se dasfasoare pe langa casa omului, sub oblanduirea lui. Nu pe strazi si punand in pericol viata oamenilor!!!
Deci sunt inca o gramada caini pe strazi care unii sunt foarte periculosi, si ii ataca pe unii oameni. Ce vina a avut, pana la urma, biatul om ca a trecut prin locul nepotrivit in momentrul nepotrivit. Si aici nu ma refer doar la cainii abandonati, ma refer si la unii oameni care isi lasa liberi, animalele sa hoinareasca pe strazi, fara botnita. Eu m-am saturat sa ies din bloc si sa dau peste caini care sunt liberi. Sau mai rau, cand sunt la tara sa fiu alergata de toti cainii
pana ajung acasa. Bai si eu am doi caini, dar ii tin in tarc(padoc), nu ii las liberi pe strada sa latre si sa se dea la fiecare trecator care trece prin fata casei mele. Multi oameni au ajuns la spital din cauza acestor caini. Voi, astia, incostienti va ganditi prince chinuri a trecut acel om? Va ganditi ca a fost sfasiat de viu, si prin ce spaima trebuie sa fi trecut? Nu, normal ca nu. Voi va ganditi numai la animalul ala care tot ce stie este sa ucida. Sunteti niste criminali! Voi care protejati acesti caini abandonati/pe care ii lasati liberi, sunteti singurii vinovati de tot ce se poate intampla.
Nu zic acum sa omoram cainii, nu. Zic sa adunam TOTI cainii abandonati de peste tot, sa ii castram si sa fie inchisi. Si zic, ca toate persoanele cu caini sa aiba mai multa grija de el, si daca o singura persoana mai pateste ceva din cauza unui caine cu stapan, stapanul sa fie singurul vinovat de toata tragedia si pedeapsa sa fie si cu inchisoarea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu